Ayın Favorisi

Cildinizi Pürüzsüz Yapan Maya Maskesi

Krem Kategorisindeki Melek - Diadermine Essential Care Günlük Bakım Kremi

Merhaba yeniden :)
Bugün beni en çok mutlu eden kozmetik ürününü sizlerle tanıştıracağım. Kimileriniz için 'en' kavramına girmek için biraz alt sıralarda olabilir ama benim günümü kurtaran en sevdiğim kozmetik ürünü işte sizlerle:

 Diadermine Essential Care Parlamayı (Yağlı Cilt Tipi) Gideren Günlük Bakım Kremi

Diadermine Essential Care



Bu ürün gerçekten de cildinizi en bebeksi bir cilt haline getiren, benim için harika bir ürün. Uzun seneler kardeşim kullandıktan ve ben kremin kendisine hiç pas vermedikten sonra, bir gün kendisiyle yolum kesişti. Normalde aşırı derecede akneli ve hassas bir cildim olmasına rağmen, Roacuttane kullandıktan sonra düzelen cildime, kuruması nedeniyle pek çok krem uygulama ihtiyacı duyuyordum. En sonunda bir gün, Didem'in odasına girdim ve 'bu kız her gün ne kullanıyor ki cildine acaba?' diye kafamdaki deli sorularla mücadele ederken, onunla karşılaştım. Aldım ve sürdüm cildime; yumuşacık, bebeksi ve sanki daha 10 yaşındaki bir kız çocuğunun cildi gibi gergin bir hisse büründürdü cildimi hemen Diadermine :)
  • Benim kullandığım karma ve normal ciltler için olanı (her ne kadar anormal ve ancak Roacuttane sayesinde düzelen bir cilde sahip olsam da en sevdiğim bu karma ve normal ciltler için olanı oldu)
  • Karma ve normal ciltler alın, burun, çene bölgesi yağlı olduğu ve yanak bölgesi kuru olduğu için özel bir bakımla ancak hoş bir görünüme kavuşur. Diadermine cildin kuru kısımlarını nemlendirici ve yağlı kısımlarında ise parlamayı önleyici bir bakım sağlıyor. Bunu cildinize zarar vermeden ona bebeksi bir his vererek gerçekleştiriyor. 
  • Kısacası, cildin yağlı kısımları için parlamaya karşı kontrol, kuru kısımları için nemlendirme ve yaşlanmaya ve güneşin zararlı ışınlarına karşı koruma gibi özellikleri ile benim kozmetik dünyamda her makyajımdan önce sürmeden edemediğim bir kurtarıcı melek oluveriyor. 
Diadermine Essential Care



Siz gene de bir doktora veya eczacınıza danışarak bu markanın diğer ürünlerini de kullanabilirsiniz, eğer cilt türünüzden emin değilseniz. Biliiyorsunuz ki, Japonların vücut hatları senelerdir pek de şekilli ve karşı cinse göre çekici görünmediği için, Japon kadınların karşı cinsi etkilemek konusunda en önem verdiği şey ciltleri olmuş. Yüzyıllarca binbir çeşit krem kullanmışlar ciltlerine bakabilmek için. Takdir edeceğiniz gibi de, en yaşlı Japon teyzemizin cildi bile hala bebeksi bir yumuşaklığa ve tam kıvamında bir nemliliğe sahiptir. (En azından benim dikkat ettiklerim öyleydi). 
Anlayacağınız, krem sürmek bir zevk işi değil, cildimizin genç ve güzel görünebilmesi için bir ihtiyaç. Kreminizi ister kendi hazırladığınız doğal kremlerle, ister benim gibi deneye yanıla bulabilirsiniz, ama hele ki soğuk havalara sıra gelmişken kupkuru ve çabuk yaşlanan bir ciltle dolaşmak yerine, genç ve canlı bir cilde sahip olmak için kreminizi bir an önce keşfedin derim.


Sevgiler,  Arzum



Instagram: modagak & modasusen

modagak@gmail.com

Yorumlar