Ayın Favorisi

Cildinizi Pürüzsüz Yapan Maya Maskesi

New York Color - Individual Eyes 944 Beige Nudes Far Paleti

Bu far paletinden gerek snapchatte gerekse instagramda çok bahsettim biliyorum ama hepsi görüntüsü ya da videosu geçici şeyler o nedenle buraya da yazmak istedim; ne de olsa söz uçar yazı kalır.

New York Color


944 beige nudes paletini
aldığım günden beri makyaj çantamdan çıkarmadan günlük göz makyajlarımı sadece bu paletle yaklaşık 5 dakikada yapıyorum. Yukarıdaki fotoğrafta da göreceğiniz gibi, paletin 7 ayrı bölgesi var ve her bir bölgenin üzerinde, makyajınızı yaparken, o kısmı gözün hangi bölgesine kullanacağınız yazıyor. 

Paletin arka tarafında ise, ön kısımda sadece yazı ile anlatılan crease, outline, all over lid, highlight, gel liner, illuminator gibi göz makyajındaki önemli adımların resimlenmiş, yani çizilmiş hali bulunuyor. 

Makyajınıza palette bulunan primerı, yani göz makyajınızı sabitleyebilmek için paletin kendi far bazını kullanarak başlıyorsunuz. Ben genelde, primer kullanmıyorum; çünkü şimdiye kadar kullandığım hiçbir primerdan memnun kalmadım -sizin varsa memnun kaldığınız bir göz makyajı bazı yorum olarak bırakırsanız çok mu çok mutlu olurum-. Göz makyajıma başlamadan önce, concealerımı göz üstüme uyguluyorum, onun üzerine pudra geçiyorum ve daha sonra da farı sürüyorum. Pudra kullanarak, primerdan daha iyi bir sonuç alıyorum kalıcılık konusunda, ama bu paletin primerını denemek amaçlı bir kez kullandım; oldukça başarılı bir sonuç verdi. Ben gene de, alışmış olduğum şeyi yapmaya devam ettim (pudra ile) orası ayrı.

Primerınızı uyguladıktan sonra, paletin de size zaten göstermiş olduğu adımları teker teker uygulayarak yaklaşık 5 dakikada makyajınızı tamamlıyorsunuz. Önce 'Crease' bölgesi için palette bulunan en açık nude tonunu göz kapakcığınızı açtığınızda katlanan bölgeye uyguluyorsunuz, sonrasında 'outline'ı paletin arkasında gösterdiği gibi uyguluyorsunuz, 'all over lid'i de gözlerinize -gözün aydınlatıcı için iç kısmını boş bırakıp- tamamen uyguladıktan sonra, 'highlight' için boş bıraktığınız gözünüzün iç kısmına paletin aydınlatıcı farını da uygulayınca farlarla işiniz bitiyor. 
Son iki adıma sıra geliyor. Kaş altlarınıza 'illuminator' yani aydınlatıcıyı uyguluyorsunuz ve kahverengi gel eyelinerı sürüyorsunuz. En son adım olarak rimel de uyguladınız mı göz makyajınız sadece ufak tefek fırça değişiklikleri ile, fakat palet veya aydınlatıcı-primer vs değiştirmeden tamamlanmış oluyor.

Ben bu far paletini çok severek yaklaşık bir aydır kullanıyorum. Yazısını ancak yükleyebildim. 'Hemen makyajımı bitireyim, öyle 40 tane ürünle uğraşmayayım' diyorsanız kalıcılık açısından da çok güzel bir ürün olduğu için kesinlikle severek kullanacağınız bir palet olacağına eminim. 

Paleti Watsons'tan 12tl gibi bir fiyata almıştım. Hala bulabileceğiniz bir palet ve renk seçenekleri de mevcut. Kullanırsanız veya kullandıysanız yorum bırakmayı unutmayın.


Sevgiler, Arzum


Instagram: modagak & modasusen
modagak@gmail.com

Yorumlar