Ayın Favorisi

Cildinizi Pürüzsüz Yapan Maya Maskesi

Şeklini Yediğim Wellaflex - Long Lasting Flexible Hold 2nd Day Volume 4 Numara

Uzunca bir aradan sonra herkese yeniden merhaba :)

Aslında her gün sizlere snapchatten ve instagramdan merhaba diyoruz Didem'le ama tabi ki onlar geçici şeyler arada bloga da uğramak gerek dimi :) Özledim yazmayı size...

Wellaflex'i benden defalarca duymuştur
snapten takip eden takipçilerim :) Bu güzel saç köpüğünü Ankara Gordion'daki Watsons mağazasından, güzel bir satış danışmanın yönlendirmesi sonucunda keşfetmiştim ve kendisinin duacısıyım o günden bu güne :)

Öncelikle, saçlarıma nasıl bakım yaptığım -urban care, toni&guy ürünleri ile - ilgili yazıma buradan ulaşabilirsiniz bunu belirteyim; çünkü konumuzla yakından alakalı.

Urban Care

Gelelim konumuza. Wellaflex saç şekillendirici bu köpüğün 1'den 5'e kadar kademeleri mevcut. Diyelim ki, saçlarınız gerçekten çok zor şekil alıyor, çok kıvırcık vs. O zaman, 1 numarasını tercih ediyorsunuz; çünkü 1 numara, saçları daha sert bir yapıya kavuşturarak, kolay şekil almasını sağlıyor. Ya da diyelim ki, benim gibi düz, yapılan şekli 2 saat sonra bozan saçlarınız var; o zaman da 4 numarayı tercih ediyorsunuz. 4 numara daha doğal, saçları kaskatı yapmadan şekillendiren derece diye biliyorum. Siz gene de almadan bir görevliye danışın numara mevzusunu :)

Peki bu köpüğü nasıl kullanıyoruz ? Çok basit. Islak saçlarımızın uçlarına, diplere getirmeden, elma büyüklüğünde köpüğü avucumuza aldıktan sonra güzelce yediriyoruz. Saçlarımızı kurutuyor ve istediğimiz şekli veriyoruz. 

Ben maşadan çok çektim zamanında. Yaparım yaparım, ya spreyleyip kazık gibi duran saçlarla dolanırım ya da spreylemem aman doğal dursun derken 2 saat sonra bozarım/bozulurdu... Artık saçlarımla ilgili hikayem 180 derecelik bir açı ile değişti. Wellaflex'i kullanıyor ve net 2 gün, genelde de 3 gün keyfime bakıyorum sevgili hanımlar :) KESİNLİKLE daha iyisini bulana kadar en iyisi bu benim için. En önemlisi maşam 3 gün dayanıyor. Zaten, yukarıda da linkini verdiğim blogumdaki diğer saç bakım rutinimle ilgili yazımdan da göreceğiniz gibi saçlarımın yağlanması 3 güne kadar gecikiyor; böylece 3 gün sanki ilk günmüş gibi doğal saçlarımla musmutlu gezip tozuyorum :)

Var mı sizin de saçlarınızın kahramanları ? Bekliyorum yorumlarınızı :)

Sevgiler, Arzum


Instagram: modagak & modasusen

modagak@gmail.com

Yorumlar

  1. Bayılarak kullandığım bir ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severek kullanıyorum canım. Yorumun için teşekkür ederim. Sevgiler :)

      Sil

Yorum Gönder