Ayın Favorisi

Cildinizi Pürüzsüz Yapan Maya Maskesi

Nivea Aqua Sensation Canlandırıcı Bakım Serisi - Normal ve Karma Ciltler İçin Tonik, Nemlendiri, Göz Çevresi Serumu

Merhaba herkese yeniden :)

Uzun bir aradan sonra (her zamanki gibi) yazıyorum size ve bu yazım da uzunca bir süredir kullandığım cilt bakım ürünlerimle ilgili olsun istedim. Sürekli snapchatten gösterip duruyorum ama 24 saat içinde siliniyor bu nedenle burada kalıcı bir şeyler olsun istedim bu üç minik ürünle ilgili...

Nivea




1- Nivea Aqua Sensation Canlandırıcı Bakım Kremi Normal ve Karma Ciltler

Başta, kokusuna bayıldığım ve Aquaporin teknolojisi kullanılarak üretilmiş bir ürün. Size, tam olarak, kutunun üzerinde de yazan bu aquaporinleri tanıtalım bakalım neymiş bunlar :) Hydra IQ, yani cilt hücrelerinin kendi nem kanalları olan ve hücreden hücreye nem akışını sağlayan cilt bakımında da oldukça önemli olan şeylerdir. Böylece, ciltte derinlemesine nem sağlarlar. İşte bu krem tam da bu işlevi görüyor. Ne yaşlanmayı geciktirici ne de kırışıklık azaltıcı özelliği var. Sadece cildi nemlendiriyor. Gerçekten de şimdiye kadar kullandığım pek çok üründen daha çok cildimi nemlendiren bir ürün oldu. İkili kutusunda gayet uygun bir fiyata kampanyadayken watsons'tan almıştım ve ikinci kutusunu kullanacağıma pek emin olmayarak yapmıştım bu alışverişi; fakat snapchatte de gösterdiğim gibi ilk kutu bitiyor bir iki güne ikinciyi açacağım :)

Nivea


Kış aylarında pul pul olma seviyesine gelerek kuruyan ve normalde de yağlı olan cildime sabah ve akşam cilt temizliğimi yaptıktan sonra uyguluyorum, hiçbir kuruluk sıkıntısı çekmiyorum aylardır. Herhangi bir sivilcelenme durumu da yaşamadım ilk günden bu yana. Cildimin kullanmadan önce ve sonra olmak üzere iki evreye ayrıldığını ve kullandıktan sonra gerçekten canlandığını fark ettiğimi de belirtmek isterim. Teşekkürler nivea :)

Serinin gece ve gündüz olarak iki kategorisi de mevcut. Ben günlük nemlendirici olarak kullandığım ve henüz ihtiyacım olmadığını düşündüğüm için gece veya gündüz işlerine daha girişmedim :)

2- Nivea Q10 Plus Anti Falten Göz Çevresi Serumu

Nivea

Aslında çok da serum denemeyecek akışkan bir sıvı şeklinde olan bu ürün beni krem kadar ileri derecede tatmin etmedi. Göz çevremde minik minik sivilcemsi kızarıklıklara bir iki kere şahit oldum veya bir bölgesi pul pul kuruyan göz bölgeme çok etki etmedi, kuruma geçmedi. Bu nedenle de, ileri düzeyde bir nemlendirici diyemem ama idare eder seviyede bir ürün. Yani göz çevrenizdeki gerginliği alan, canlılık veren bir ürün. Bu ürünün de herhangi bir kırışıklık azaltma ya da yaşlandırma geciktirme, morluk azaltma gibi bir özelliği yok. Sadece nemlendirme ve canlandırma amacıyla üretilmiş fakat bahsettiğim gibi çok çok ileri seviyede değil, bir daha almayacağım, başka ürünleri deneyeceğim bir ürün oldu :) Denemek isteyenlere, çok fazla beklentisi olmayanlara, idare etsin yeter diyenlere tavsiye ederim.

3- Nivea Canlandırıcı Tonik Normal ve Karma Ciltler

Nivea



İçeriğinde vitamin E bulunan, makyajımı yıkadıktan sonra cildimi temizleme maksadıyla kullandığım bir üründür kendisi. Canlandırma işleminden memnun kaldığım, fakat cildimi epey geren bir ürün. Kremi kullanana kadar o gerginlik kesinlikle geçmiyor ve hafif de kuruma hissi alıyorum cildimden. Kremi kullanınca bu his geçiyor elbette. O nedenle, bu ürün de bitene kadar kullanacağım ve daha iyisini bulana kadar arayış içerisinde olacağım bir ürün oldu. Yeniden almak için, pek çok marka deneyip hiçbirinden memnun kalmamam gerekecek ama dediğim gibi canlandırma özelliği vaad ettiği kadar var :)

Sizler hangi ürünleri kullanıyorsunuz ve tavsiye edersiniz ? Daha önce bu serinin herhangi bir ürününü kullandınız mı ? Yorumlarınızı bekliyoruz :)

Nivea



Sevgiler, Arzum


Instagram: modagak & modasusen

modagak@gmail.com

Yorumlar