Ayın Favorisi

Cildinizi Pürüzsüz Yapan Maya Maskesi

Uzun Süren Sessizliğin Sebebi



Merhaba,
beni önceden takip eden, fikirlerimi paylaşan ve benimle güzel değerlendirmeler yapıp, iletişime geçen, özleyen, aramıza yeni katılan, bu kız da kim diyen, herkese MERHABA ! 

Çok uzun süredir bilgisayarın klavyelerine sadece 'ders çalışmak' veya
'tasarım yapmak' için dokunuyordum. Blogdan adeta yok olmuştum. Gene instagramda her gün, bazen de iki üç günde bir paylaşım yapmaya çalışıyordum ama  sizi, yaklaşık 3 binden fazla tıklanan bir çok inceleme yazım kadar detaylı bilgilendiremiyor, her gün bunun için vicdan azabı çekiyordum.

Peki nereye gittim ? Neden böyle uzaklaştım sosyal medyadan, biricik blogumdan, düşüncelerimi paylaşan birtanecik sizlerden ?

Blogumu incelediyseniz, ilk yazılarımdan birinin buram buram Felsefe kokan bir yazı olduğunu ve kendimi  gerçekleştirmekle ilgili olduğunu görmüşsünüzdür. (Yazıyı okumak için buraya tıklayabilirsiniz.)

İşte tüm bu kendini gerçekleştirme muhabbeti içinde, ailemle beraber yaptığım derin araştırmalar sonucunda kendimi bir anda BİLGE ADAM AKADEMİ'de 
GRAFİK TASARIM-WEB TASARIM  
aşkıyla kursta buluverdim.

Aylardır bu kursa devam ediyor, Gamze Genç Çelik adında taptatlı, çok başarılı  öğretmenimden ders alıyor, onun yolunda ilerliyorum. Utku Çankaya öğretmenimi de unutmuyorum tabiki; kursa kayıt olduğum ilk günden itibaren, sadece para verip eğitim aldığınız bir kurum olmadığını ve oradan diploma alabilmek için, sanki bir üniversitede okuyormuşcasına, her gününüzü çalışma-hırs-azim-daha fazla tasarım-daha güzel portfolyo gibi hedeflerle doldurmanıza sebep olan kişidir kendisi.

Emin olun KİM NE DERSE DESİN, çalıştıktan ve doğru insanlarla karşılaştıktan sonra, hayatınızdaki en olumsuz şeyi bile size milyon tane kapı açacak bir altına çevirebilirsiniz.

Sınıfta sık sık: ' Grafik tasarımcı olmak için kursa mı gidiyorsun; bir matbaada iş bul çalış öğrenirsin; keşke bölümünü okusaydın ... ' gibi aldığımız yorumlardan bahsediyoruz.
Oysa ki kimse bilmiyor, benimle aynı sınıfta olup da şimdi aynı dersleri alan, şu an bu işi bir kurum-kuruluşta meslek olarak yapan, bu alanı 4 sene okumuş kaç kişi var. Onlar neden benimle beraber bir kursta eğitim alıyor o zaman? Bir düşünün sayın akıl ustaları diyesim geliyor bazen. 

Bir şeyi çok seviyorsanız, vaktinizi ayırın, sorumluluğunu alın ve kimseyi dinlemeyin. Kendi bulduğunuz yol, kendiniz için en iyisi olandır. Ufak tefek tavsiyeler alın elbet ama, bu tavsiyeleri veren kişiler lütfen hayatınızda zaten varolan ve istediğiniz işi yapmayan kişiler olmasın. Uzmanından, işi bilen birinden alın alıyorsanız tavsiyeyi. Yoksa yukarıda yazdığım gibi şeyleri daha çok duyar, çok yollardan geri dönersiniz.

Demem o ki, illa bir şey olmak için, o şeyin okulunu okumak gerekmez. Hele ki bu dönemde, milyon tane seçenek varken hiç gerekmez. AMA söylediklerim yanlış anlaşılmasın; hayatta ne olursanız olun, BİR ÜNİVERSİTE BİTİRMİŞ OLUN. Hayatımda bana üniversitenin kattığı şeyleri, hiçbir şey katmadı, katamaz da.

Bütün yokluğumun sebebi buydu işte. Bundan sonra sizlerle sadece neler kullandım-ettim değil de, tasarımlarımı da paylaşmak isterim; eğer siz de isterseniz tabi ki.Bir kaçı zaten instagramda var. Yukarıda gördüğünüz Low Poly Portre de benim bir haftama mal olan ve öğretmenimin çok başarılı bulduğu bir çalışmam. Diğer çalışmalarımı görmek için , https://www.behance.net/gokcearzumkurbani adresini ziyaret edebilirsiniz.


Umarım okuduğunuz bu yazıdan keyif alırsınız. Bundan sonra haftada bir iki de olsa, bir makyaj malzemesi, bir kitap veya bir mekan yorumlamak için mutlaka yazacağım. Yorumlarınızı merakla bekliyorum.

Sevgiler, Arzum


Instagram: modagak & modasusen

modagak@gmail.com

Bu da çalışmamın arka planı.

Yorumlar