Ayın Favorisi

Cildinizi Pürüzsüz Yapan Maya Maskesi

Rimmel London Provocalips Serisi Likit Rujlar



Ruj kadınlar için en önemli makyaj malzemesidir belki de. Sürüp dışarı çıkar, beş-altı saati geç, neredeyse her gün dudağımızda kalsın isteriz. Tekrar tekrar tazelemekten,
kendi adıma konuşayım, hiç hoşlanmam.

Bu nedenle, uzun süredir kalıcı bir ruj arayışındaydım.Yoğun ve koşuşturmalı bir hayatım olduğu için sürekli lavaboya gidip rujumu tazeleme ya da insan içinde rujumu çıkarıp çıkarıp sürme gibi bir imkanım olmuyordu. Aylar öncesinde Rimmel London'ın Provocalips serisi ile tanıştım:

Bu tanışmamı daha önce snapchat(modagak) üzerinden size uzun uzun anlatmıştım. Ruju ilk deneyişimde, dudaklarımda sanki kum varmış gibi bir görüntü oluşmuş ve fazla dayanmadan pütür pütür çıkmıştı. Ben de bir köşeye atmış belki de aylarca elime almamıştım. Koçtaş'tan aldığım bir organizerı heyecanlı heyecanlı yerleştirirken, üzerinden yıllar geçen, iki adet Rimmel London Provocalips ruj elime geldi. Gecenin ikisinde iki ruju da deneyeyim derken, bir de ne göreyim, ilk sürdüğüm resmen çitilememe rağmen dudağımdan çıkmıyor. Suyla yıkıyorum, peçeteyle siliyorum çıkmıyor. Ancak misel sularla çıkarabildiğim bu rujlara ne kadar haksızlık ettiğimi o zaman anladım. 

Çantamdan çıkmayan, renk seçeneği çok az olan ve acilen daha fazla renk seçeneğinin gelmesi gereken bu rujlara tek kelime ile bayılıyorum. Neredeyse tüm renkleri aldım. Bendeki renkleri: 200-I'll Call You, 410-Not Guilty, 550-Play With Fire, 730-Make Your Move.




Kullanılışına gelince: İlk önce likit ruju dudaklarınıza sürüyorsunuz. Yapış yapış bir his bırakıyor. "Aman bu da ne, iğrençmiş!" gibi yorumlar yapmadan, rujun arka tarafındaki şirin dudak görsellerinin olduğu, parlatıcı gibi görünen ama parlaklık etkisini çok fazla vermeyen, daha çok, sabitleyici ve yapışkanlık hissini giderici bir gloss şeklinde tarif edebileceğim ikinci katı uyguluyorsunuz.




Sonuç:
16 saate kadar muhteşem kalıcılık vaadeden bu seride ben, 16 saati bulamasam da 12 saati kesinlikle bulmuşumdur.
Yemek yiyebilir, birilerini öpebilir, dilediğiniz her şeyi yapabilirsiniz. Hiçbir şekilde çıkmıyor! 




Eksi yönü ise;
rujun dudağınızda olduğunu gün boyunca hissediyorsunuz, yani yapısı oldukça kalın. 
Dudaklarınızı da kurutuyor, genel olarak her kalıcı rujda ve mat rujda rastladığım bir eksidir bu özellik, o nedenle, çok da rahatsız olmuyorum ne de olsa alıştık artık diyor ve uzun süreli kalıcılığın keyfini çıkarıyorum.

Eğer bu iki eksi özellik sizin için çok da önemli değilse ve benim gibi sabahtan akşama kadar dışarıda kaldığınız süre oldukça uzunsa, en az bir tane Rimmel London Provocalips serisinden bir ruj edinin derim.




Aramızda daha önceden kullananlar varsa yorumlarınızı bekliyorum. 
Sevgiler, Arzum 





Instagram: modagak & modasusen
modagak@gmail.com



Yorumlar